Odpowiedzi

2009-11-25T16:47:55+01:00
Korepetycje!
Udzielam korepetycji z jezyka polskiego, na poziome gimnazjum. Mogę zacząc od zaraz. Zajęcia mągą sie odbywać od poniedziałku do piątku (dokładne terminy do ustalenia), w moim domu lub ucznia. Cena: 20 zł za 60 min. Nr tel: 567365398, adres: np.Kraków ul. Dobrego Paserza 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T16:49:29+01:00
OGŁOSZENIE

Jestem dobrą uczennicą i chętnie pomagam innym w nauce. Jeżeli masz jakieś problemy i chcesz, żeby ktoś udzielił Ci pomocy, to zgłoś się do mnie! Kontakt i informacje w godzinach popołudniowych pod numerem telefonu 699699699.

Kasia
2009-11-25T16:53:33+01:00
Ogłoszenie!!
Informuję że w wakacje czyli od 25.06.2010r. do 29.08.2009r. w moim domu
będę udzielać pomoc w nauce wszystkichich przedmiotów i trzech jezykach obcych;angielskiego,niemieckiego,rosyjskiego.Mam wykształcenie wyższe.
Zapraszam wszystkich chętnych do zgłaszania się pod nr.kom.699907854.
Serdesznie zapraszam wszystich chętnych..
Magda