Mam zadanie z angielskiego ii mam luki w tabeli, i muszę dopisać jakies słowa:
ADJECTIVE | COMPARATIVE | SUPERLATIVE
1.Comfortable| |
2. | |he clostes
3. |cheaper |
4. |ore expensive |
5. | |the best
6.bad | |

te długie kreski oznaczają że tam mam puste pola ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T16:47:19+01:00
1.Comfortable| more comfortable| the most comfortable
2. close |closer |the clostes
3. cheap|cheaper |the cheapest
4. expensive|more expensive |the most expensive
5.good| better |the best
6.bad |worse | worst
2009-11-25T16:48:10+01:00
1.Comfortable| more Comfortable | the most Comfortable
2. | |he clostes (tego nie wiem, i nie wiem czy to jest dobrze przepisane... bo nie ma takie słowka 'he clostes" w formie superlative pisz na e-maila jak coś to pomogę. ;)
3. cheap |cheaper | the cheapest
4. expensive | more expensive | the most expensive
5. good | better | the best
6.bad | worse | the worst
2009-11-25T16:51:34+01:00
1. comfortable| more comfortable | the most comfortable
2. close | closer | the closest <-- chyba o to ci chodziło?
3 cheap| cheaper | the cheapest
4 expensive | more expensive |the most expensive
5 good | better| the best
6 bad | worse | the worst