Odpowiedzi

2009-11-25T16:51:37+01:00
1410-bitwa pod grunwaldem
1914-wybuch 1 wojny swiatowej
1918- odrodzenie niepodległosci panstwa polskiego
1939- wybuch 2 wojny swiatowej
1944-powstanie warszawkie ( nie jestem pewny)
1980-niewiem
2004-przystąpienie polski do uni europejskiej
1981-stan wojenny
MAM NADZIEJE ZE POMOGŁEM PROSZE O NAJLEPSZĄ ODPOWIEDZ
7 4 7
2009-11-25T16:52:09+01:00
15 VII 1410 Grunwald
3 V 1914 Legiony Polskie
11 XI 1918 odzykanie niepodleglosci
15VIII1920 bitwa Warszawska
1 IX 1939 poczatek II wojny swiitowej
1 VIII 1944 wybuch powstania warszawskiego
31VIII 1980 31 dzien powstania
13 XII 1981 stan wojenny
1V 2004 weszlismy do Uni europejskiej
wybierz mnie jako najlepszeego
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T16:54:25+01:00
15 VII 1410 -bitwa pod Grunwaldem
3 V 1914 - I wojna światowa
11 XI 1918-odrodzenie Niepodległości państwa Polskiego
15 VIII 1920 przegrana Bitwa Warszawska
1 IX 1939 II wojna światowa
1 VIII 1944 Powstanie warszawskie
31VIII 1980 rozpoczęła się w Polsce największa od II wojny światowej przemiana stosunków europejskich
13 XII 1981stan wojenny
1V 2004 - Polska wstąpiła do unii europejskiej
6 4 6