Odpowiedzi

2009-11-25T16:57:38+01:00
Biały gołąb,
w niebo leci,
Oto milość,
Karola do dzieci,
Lubił nas,
ten wielki mąż,
dbał by nas
szatan wąż,
Nie wziął
dusz białych
choć trochę
może niedoskonałych
do ciemności,
Papierz kochał nas
zawsze, dlatego
przyszedł czas,
by pod niebo
okrzyk wznieść,
,,Santo Subito!"
Polaka Mieć.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T16:58:42+01:00
Jan Paweł II był kochany
Przez wszystkich ludzi.
Drugiego takiego papieża nie znajdziecie,
Który by bardziej od niego kochał dzieci.



może byc????:)