Rozwiaz nierównosc:
a) |x| < 3
b) |x| ≤ 60
c) |x| > 5
d) |x| ≥ ¹/₁₀
e) |x| < √5
f) |x| ≥ √8
g) |x| < -2

zaznacz na osi liczbowej zbior liczb, ktore spelniaja ponizszy warunek
a) 1 < |x| < 4
b) 2 ≤ |x| ≤ 5

podaj wszystkie punkty (x,y), ktorych wspolrzedne spelniaja ponizsze warunki
a) |x| = 4 i |y| = 3
b) |x| = 5 i |y| = ¹/₂

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T16:54:49+01:00
Rozwiaz nierównosc:
a) 2 < 3
b) 12 ≤ 60
c) 9 > 5
d) 1 ≥ ¹/₁₀
e) ? < √5
f) ? ≥ √8
g) -4 < -2

zaznacz na osi liczbowej zbior liczb, ktore spelniaja ponizszy warunek
a) 1 < 3 < 4
b) 2 ≤ 3 ≤ 5
1 5 1
2009-11-25T16:56:56+01:00
A) 2 < 3
b) 12 ≤ 60
c) 9 > 5
d) 1 ≥ ¹/₁₀
e) ? < √5
f) ? ≥ √8
g) -4 < -2

na osi
a) 1 < 3 < 4
b) 2 ≤ 3 ≤ 5
1 5 1