Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T16:54:47+01:00
1. Mian. Epopeja Epopeje
2. Dop. epopeji epopej
3. Cel. Epopei Epopejom
4. Bier. Epopei epopej
5. Narz. Z epopeją, z epopejami
6. Msc. O epopei, o epopejach
7. Woł. Epopejo, Epopeje
2009-11-25T16:55:15+01:00
L.poj.
M. Epopeja
D. Epopei
C. Epopei
B. Epopeje
N. Z Epopeją
Ms. O Epopei
W. Epopejo !


L.m.
M. Epopeje
D. Epopei
C. Epopejom
B. Epopeje
N. Z Epopejami
Ms. O Epopejach
W. Epopeje !
1 5 1