Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T16:55:39+01:00
Tygrys,słoń,niedźwiedź,lew,pantera,tchórzo-fretka,pantera,lampard.foka,pingwin
2 2 2
2009-11-25T16:57:16+01:00
Lis, łoś, bóbr, bocian, fretka, pingwin, nutria, czasem kot, krowa, niedźwiedź, tygrys
2009-11-25T17:13:25+01:00
Jest futro z norek, z lisa, szynszyle, karakuły, alpaki, niedzwiedzia, z wilka, królika, owcy, geparda, jaguara, tygrysa