Bardzo prosze to pilne potrzebuje osoby która ma ćw "Planeta Nowa"
DLA 3 KLASY GIMNAZJUM prosze o pomoc !!! ;))

potrzebuje zadan 1/str39 , 2/str40 , 3/str40 , 4/str40 , 5/str40 , 6/ str41
1/41 , 2/42 , 3/43 , 4/43

PROSZE ODDAJE SWOJE OSTATNIE PUNKTY !!!!!!!!!!

3

Odpowiedzi

2009-11-25T17:01:13+01:00
2009-11-25T17:02:52+01:00
1/39
a/38 114 700
b/61,2
2/40
łatwiej można znaleść prace
łatwiejszy dojazd
dostęp do miejsc kultury
3c/40
-ilość wielkości dużych miast
-warunki klimatyczne
-duże zakłady
6/41
1rodzaj
komurbacja,miasta:katowice,bytom
2rodzaj
aglomeracja.miasta,warszwa
3rodzaj
aglomeracja misata pawianice
4rodzaj
aglomeracja,miatsa kraków
5rodzaj
komurbacja, kiasta gdańsk,gdynia

tylko tyle mam
mam nadzieje że pomogłem
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T17:15:12+01:00
1/str39
liczba ludności polski: 39 mln
wskaźnik urbanizacji: 61%
liczba ludności w miastach:

39 mln--100%
x mln---61%

x=23 mln 790 tys.

2/str40
-większa możliwość znalezienia pracy
-lepsza dostępność do szkół, teatrów, basenów
-poprawa warunków bytowych

3/str40
a)zielonym:dolnośląskie, śląskie, małopolskie, łódzkie, mazowieckie
żółtym: reszta województw
b)
najmniejszej:
-pomorskie-120
- zachodniopomorskie-73,9
- lubuskie-72,1
-wielkopolskie-113
-kujawsko pomorskie-115
- opolskie-111
-podkarpackie-118
-lubelskie-86,5
-podlaskie-59,3
-warminsko mazurskie-59
-świętokrzyskie-109
największej:
-łódzkie-141
-dolnośląskie-145
-śląskie-379
-małopolskie-215
-mazowieckie-145
c)
-historyczne np.odpływ ludnośći polski
-ekonomoczne np. miejsce pracy i rodzaj rolnictwa

4/str40
tego ci nie zrobie, bo nie wiem w jakim województwie mieszkasz...sorki

5/40
aglomeracja monocentryczna składa się z jednego dużego miasta i wielu mniejszych
aglomeracja policentryczna tworzy wiele miast wśród których nie ma ośrodka dominującego

6/41
górnośląska----konurbacja----sosnowiec, dąbrowa górnicza, tychy, gliwice, bytom, chorzuw, zabrze, ruda śląska

warszawska---aglomeracja---gradzisk mazowiecki, nowy dwór mazowiecki, konstancin

trójmiejska----konurbacja--gdańsk, sopot, gdynia

1 5 1