Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T17:01:04+01:00
Żeby podlać jak największa część należy go ustawić w punkcie przecięcia przekątnych

e=4,5 * √2 ~~6,4m

czyli promień w jakim powinien lać wodę to 3,2 m

żeby w ogóle nie marnować wody, należy ustawić w tym samm miejscu ale promień 2,25m
2009-11-25T17:02:11+01:00
Zraszacz powinien być umieszczony w miejscu gdzie przecinają się przekątne tego kwadratu. Zasięg zraszacza powinien mieć ok. 2.3 cm.