Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T17:03:37+01:00
Wszyscy wiedzą, że maliny,
Jedzą chłopcy i dziewczyny.
Bo maliny bardzo zdrowe,
Wpływają na twoje zdrowie.
Pyszne, słodkie, kolorowe
mogą ci zawrócić w głowie.
Jedz ich dużo, wcinaj śmiało,
Bo owoców takich mało!
5 5 5
2009-11-25T17:06:12+01:00
JEDZ JABLUSZKO BEDZIESZ ZDROWY I NA MAKSA ODLOTOWY.

WEZ DO LAPKI MARCHEWECZKE WEZ TEZ SOBIE TA SLIWECZE. bo owocki sa to mlode, daja nam tez zycie zdrowe
2 5 2
2009-11-25T17:20:21+01:00
Ogórek, ogórek , ogórek -zielony ma garniturek.
i czapkę i sandały zielony,zielony jest cały!

3 3 3