Odpowiedzi

2009-11-25T17:10:17+01:00
C2H4
1)2*12+4*1=24+4=28
MASA WĘGLA=24u
28u ----100%
24u------x%
x=2400/28
x=86%
węgiel---86%
wodór----100%-86%=14%

2)Masa wegla/Masa wodoru
24:4=6:1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T17:14:28+01:00
1)mC₂H₄ = 2×12u + 4 × 1 u = 24u + 4u= 28u

28u - 100%
24u - x

x=85,71%

28u -100%
4u - x

x= 14,29%

2)
C₂ = 24 u
H₄ = 4 u

C:H
24:4
6:1

:))
2009-11-25T17:22:17+01:00
A ) Masa C2H4 : 2 *12 u + 1u *4 = 24u + 4u = 28u
%C : 24u / 28 u * 100% = 85,7 %
%H : 100% - 85,7 % = 14.3 %

B ) C2 H4
C = 2 *12 u / H + 4 *1 u = 6 / 4 u

Powinno byc talk , Ja za to dostalam 5 . ;)