Odpowiedzi

2009-11-25T17:08:24+01:00
Kopalnia odkrywkowa — rodzaj kopalni w której (w przeciwieństwie do podziemnej pracy górniczej) wszelkie prace wydobywcze odbywają się na powierzchni, a proces wydobywczy odbywa się poprzez odkrywanie kolejnych warstw surowców.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T17:19:22+01:00
Kopalnia odkrywkowa — rodzaj kopalni w której (w przeciwieństwie do podziemnej pracy górniczej) wszelkie prace wydobywcze odbywają się na powierzchni, a proces wydobywczy odbywa się poprzez odkrywanie kolejnych warstw surowców.
1 5 1