Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T17:11:27+01:00
Pole podstawy wynosi 0.5*7= 3,5 cm kwardatowych
wysokosc grabiastosłupa wynosi 0.5+4=4.5 cm
objętosc= P. postawy* wysokosc=4,5*3.5= 15,75
pole graniastosłupa= 2* pole podstawy+ 2*7*4,5+2*0,5*4.5= 7+63+4,5=74,5
2009-11-25T17:51:33+01:00
P=2*(0,5*7)+2*(4,5*0,5)+2*(4,5*7)=31,5cm2(chyba tak nie wiem czy sie na kalkulatorze nie pomylilem)

V=Pp*h=3,5*4,5=15,75cm3