Odpowiedzi

2009-11-25T17:08:43+01:00
A) -3,93(3)
b) 0,625
C) -0,3(3)
d) ~2,230
e) 0,5625
f) 250
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T17:09:39+01:00
-[-4,72:(-1,2)]= -[4,72:1,2]=-3,9
-[2,7:(-4,32)]=0,625
-(2,4:7,2)=-0,3=-1/3
-5,22:(-2,34)=2,23
-[4,5:(-8)]=0,5625
-(-5:0,02)=250
-[-4,72:(-1,2)]= -[4,72:1,2]=-3,9
-[2,7:(-4,32)]=0,625
-(2,4:7,2)=-0,3=-1/3
-5,22:(-2,34)=2,23
-[4,5:(-8)]=0,5625
-(-5:0,02)=250
2009-11-25T17:10:47+01:00
-[-4,72:(-1,2)]=4,72/1,2=3,9(3)
-[2,7:(-4,32)]=-2,7/4,32=-0,625
-(2,4:7,2)=-2,4/-7,2= 0,(3)
-5,22:(-2,34)=-5,22/-2,34=2,(230769)
-[4,5:(-8)]=-4,5/8=-0,5625
-(-5:0,02)=5/-0,02=-250