Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T23:42:26+01:00
4/9-żyto
1/5-Owies
1-całe pole Kargula
1-4/9-1/5=45/45-20/45-9/45=16/45
pole dzierżawione to 1/2*16/45=8/45

odp. 8/45 pola Kargula Dzierżawi Pawlak
29 4 29
danke dzi ęki
Komentarz został usunięty
:)
bardzo dzienkuje
Komentarz został usunięty
2009-11-26T00:25:49+01:00
Pan Kargul obsiał 4/9 swojego pola żytem , a 1/5 owsem. Połowę reszty pola wydzierżawił swojemu sąsiadowi , panu Pawlakowi. Jaką część pola Kargula Dzierżawi Pawlak ?

4/9+ 1/5=20/45+9/45=29/45 (owies +żyto)
reszta to 45/45-29/45=16/45

1/2z16/45=16/90 wydzierżawił swojemu sąsiadowi
14 3 14
Dziękuje ja to robie w 2016 xD
ja tez
w 2016 roku
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty