Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T17:08:22+01:00
Kodeks rycerski w punktach:
1. Bądź zawsze oddany Bogu, Ojczyźnie, Panu.
2. Nigdy nie bądź tchórzliwy.
3. Bądź ambitny i podążaj do celu.
4. Przegrane bitwy znoś z honorem.
5. Bądź wzorem dla innych.
6. Szanuj ludzi wokół siebie.
7. Dobro i prawość przed niesprawiedliwością broń.
8. Bądź hojny dla ludzi w potrzebie.
9. Bądź wierny swym zasadom i ideałom.
10. Nie krzywdź słabszych.
6 2 6
2009-11-25T17:10:45+01:00
1. Posiadanie honoru.
2. Posiadanie wybranki życia.
3. Bycie odważnym i walecznym
4. Bronienie słabszych i uciśnionych
5. Dążenie do sprawiedliwości
6. Posiadanie swego rumaka
7. Bycie patriotą i oddanie Bogu

2 4 2
  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T17:11:48+01:00
-rycerz nie może uciec z pola walki musi walczyć do końca
-wierność królowi
- powinien bronić swojej kobiety
-powinien bronić swojej ojczyzny
- powinien bronić króla
- bronić chrześcijaństwo
- oddawać honory królowi i wybrance serca
- powinien się troszczyć o swoich poddanych
1 5 1