Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T17:29:22+01:00
1.Ich sprache Deutsch und Polnisch.
2.Ich esse gern Pizza().
3.Ich lese gern Comics().
4.Meine Augen sind ....<-musisz wpisać jaki kolor maja twoje oczy.
5.Ich bin nett und super. ()

()- możesz zostawić tak jak ja napisałam lub wpiasć własne rzeczy, np. zamiast Pizzy możesz npisać, że lubisz banany albo coś...;)
2 3 2
2009-11-25T17:34:01+01:00
1.Ich spreche Deutsch und Polnisch
2. Ich esse Spaghetti.
3.Ich liese Buecher.
4. Ich habe blue Augen.
5.Ich heiВe Max.


;]