Odpowiedzi

2009-11-25T17:18:21+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T17:20:46+01:00
17%=0,17
x----zarobek pani Krysi przed podwyżką
0,17*x=306
x=306:0,17
x=1800
przed podwyżką zarabiała1800zł
2009-11-25T17:21:25+01:00
17% to 306zł a więc podziel to obustronnie na 17/:17
to będzie że 1% to 18zł a teraz pomnóż obustronnie przez 100/*100
to bedzie że 100% to sie równa 1800zł

a wiec pani Krysia zarabiała przed podwyżką 1800 zł