Odpowiedzi

2009-11-25T17:20:23+01:00
Dam po 5
starozytne
nie wystepowały kobiety
wystepowali nago
dyscypliny byly brutalne
malo bylo dyscyplin
wspolczesne
wystepuja kobiety i mezczyzni
zorganizowane sa paraolimpiady
wiele ciekawych dyscyplin
wystepuja w ubraniach
nie sa brutalne
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T17:30:39+01:00
Starożytne :
- Przerywano wszystkie wojny .
- Mieli wstęp tylko mężczyźni oraz niezamężne kobiety .
- Było tylko 5 dni zawodów .
- Udziału w igrzyskach nie brały kobiety .
- Były mało zróżnicowane dyscypliny sportowe .
- Ten kto wygrał dostawał wieniec laurowy i sławę .
- Igrzyska były tylko w Grecji - w Olimpie .
- Udział w igrzyskach brali udział również chłopcy
- Nagrody były rozdawane dopiero 5 dnia .
- Ten kto wygrywa był bohaterem narodowym .
Nowożytne :
- Nie przerywa się wojen .
- Wszyscy mają wstęp
- Jest kilkanaście dni zawodów .
- Udział w igrzyskach biorą kobiety i mężczyźni .
- Są bardzo zróżnicowane dyscypliny, np. koszykówka i kajakarstwo .
- Ten kto wygrał dostaje medal i nagrodę pieniężną .
- Igrzyska są w różnych częściach świata .
- Nagrody są rozdawane od razu po zakończeniu dyscypliny .
Udział biorą tylko dorośli .
- Ten kto wygrywa, nie jest bohaterem narodowym - jest po prostu sławny . :)
- Nie ma żadnych obrzędów 1 dnia igrzysk, tak jak w Starożytności .




Mam nadzieję że pomogłam . ;p

19 4 19