Odpowiedzi

2009-11-25T17:21:00+01:00
1. Luwr w Paryżu
2. Muzeum Brytyjskie w Londynie
3. Muzeum Figur Woskowych Madame Tussauds w Londynie
4. Metropolitan Museum of Art
5. Muzea Watykańskie
6. Muzeum Prado w Madrycie
7. Galeria Uffizi we Florencji
8. Ermitaż w Sankt Petersburgu
9. Muzeum Pergamonu w Berlinie
10. Rijksmuseum w Amsterdamie
8 4 8
  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T17:24:46+01:00
Muzeum Figur Woskowych Madame Tussauds w Londynie
Luwr w Paryżu
Muzeum brytyjskie w Londynie
Loch londyński w Londynie
Muzeum Prado w Madrycie
Muzeum Anny Frank w Amsterdamie
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T17:25:12+01:00
-Luwr we Francji (Paryż)
-Ermitaż w Rosji (Sankt Petersburg)
-Prado w Hiszpanii (Madryt)
-Museum of Modern Art w Stanach Zjednoczonych (Nowy Jork)
-Muzeum Narodowe w Polsce (Warszawa)
5 4 5