Odpowiedzi

2009-11-25T17:23:27+01:00
Coś jest kwestią czasu-cos sie stanie niedlugo
być na czasie-byc na topie wszystko miec nowe itp
wytrzymać próbę czasu-byc cierpliwym(tego nie jestem pewien)



czym w życiu człowieka może być zła godzina? -moze byc np wypadkiem samochodowym albo smiercia
22 2 22
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T17:25:55+01:00
1. coś jest kwestią czasu- oznacza to, że np. rozwiązanie jakiegoś problemu jest tylko kwestią czasu, czyli zależne od czasu. Wiemy, że to coś się wydarzy, ale nie wiemy kiedy.
2. być na czasie- być np. modnie ubranym robić modne rzeczy, coś co w danym okresie jest popularne, w modzie.
3. wytrzymać próbę czasu- np. związek wytrzyma próbę czasu życia na odległość, mimo długiej rozłąki. To znaczy, że czas nie ma znaczenia i jesteśmy wstanie z nim wygrać
4. czym w życiu człowieka może być zła godzina?
Zła godzina może to być moment w którym w naszym życiu dzieje się coś bardzo złego, może to być np. wypadek, a nawet śmierć.
33 4 33