Odpowiedzi

2009-11-25T17:22:59+01:00
Jak u księdza w rodzinie obchodzi się Swięta Bożego Narodzenia?
2009-11-25T17:26:52+01:00
1. Proszę Księdza co tak naprawdę dają święta rodzinie?
2. Jakie potrawy znajdują się u Pana na stole wigilijnym?
3. Czy święta powinny być okresem w którym spory rodzinne zostają usunięte z życia?
4. Jak święta wpływają na pana samopoczucie?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:01:11+01:00
1.Jaka jest najbardziej znana potrawa wigilijna w Polsce?
2.Od ktorego roku zaczeto obchodzic świeta Bozego narodzenia?
3.Jak prawoslawni obchodzą świeta bozego narodzenia i czym ine roznią sie od naszych?
4.Po pasterce zaczynają się dwa kolejne dni świąt co jest w nich najbardziej charakterystycznego?
5.Czy pamięta ksiądz jakiś prezent który otrzymał w dzieciństwie, a który zapadł mu w pamięć?
6.Czy świeta w czasach powojennych roznily sie od tych ktore obchodzimy dzisiaj?