Odpowiedzi

2009-11-25T17:24:08+01:00
Rośliny gruboszowate które są przystosowane do warunkuch gorących
3 5 3
2009-11-25T17:24:33+01:00
Rośliny gruboszowate, które przystosowały się do życia w gorących miejscach.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T17:25:02+01:00
Jest to grupa roślin, które przystosowały się do życia w warunkach bardzo gorących dzięki możliwości magazynowania wody w różnych tkankach np. Aloes - magazynuje w "liściach".
3 5 3