Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T17:25:23+01:00
Są to rośliny, które przystosowały się do życia w warunkach bardzo gorących dzięki możliwości magazynowania wody w różnych tkankach. Wyróżniamy 3 grupy sukulentów:
łodygowe (kaktusy)
liściowe (aloes, rojnik)
korzeniowe (wybrane pelargonie)
19 4 19
2009-11-25T17:28:26+01:00
Sukulenty są to rośliny które mają wspólną cechę, a mianowicie wytworzenie w procesie ewolucji specyficznych przystosowań do stałego lub okresowego niedoboru wody w swoim środowisku. Ich szczególna cecha to obecność tkanek magazynujących wodę, które później pozwalają na przeżycie nawet kilku lat suszy.
7 4 7