Odpowiedzi

2009-11-25T17:35:11+01:00
Wczoraj w krakowskim realu na marszałkowskiej wszedł klient ubrany na czarno ponieważ wracał z pogrzebu ochroniarze myśleli że to złodziej więc zaczeli go bić dyrektor sklepu szybko zainterweniował dzięki czemu mężczyzna został ciężko pobity policja zamkneła dwóch niebezpiecznych ochroniarzy a mężczyzna trafił do szpitala bez szybkiej interwencji dyrektora nie przeżył by
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T17:36:49+01:00
Dziś w jednym z hipermarketów w Krakowie doszło do niezwykłego zdarzenia.Doszło do pobicia. Z opowiadań świadków dowiedzieliśmy się ze 2 ochroniarzy pobiło klienta,pytając świadków o przyczyny zdarzenia żadna nie odpowiedziała nam na to pytanie.Po rozmowie z policja okazało się ze klient został fałszywie oskarżony o kradzież.Policja prowadzi śledztwo.Więcej o zdarzeniu dowiecie się państwo w następnym numerze.