Odpowiedzi

2009-11-25T17:29:52+01:00
Dla mnie wf jest sportem w ktorym moge sie ruszac i jesli bede cwiczyl na zajeciach to bede wiecej sprawny fizycznie niz mniej jesli sie przylorze to osiagne wsszytko w tym przemiocie nasza szkola jest uttalentowana sportowo i rekreacyjnie. dopisz se troche
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T17:30:30+01:00
Dyscyplina jest potrzebna na w-fie. Przecież wychowanie fizyczne to taki sam przedmiot jak polski czy matematyka. Przez dyscyplinę okazujemy nasz szacunek do nauczyciela. Dzięki dyscyplinie i ciszy na lekcji nauczyciel może nam przekazać wiele cennych wskazówek. A sport to zdrowie