Zamien zadania na rownowazniki zdan: Polscy poslowie przyjezdrzaja na wegry.Kinga prosi ojca o soL.Krolewna wrzuca pierscionek do odchlani.Kinga poslubia Boleslawa Wstydliwego.Krolowa poszukuje kamienia z pierscionkiem.Gornicy kopali gleboka studzienke.Polacy znalezli pierscien krolowej.

3

Odpowiedzi

2009-11-25T17:32:01+01:00
Przyjazd Polskich posłów na Węgry.Prośba Kingi do ojca o sól.Kinga pozbywa się pierścionka.Slub Kingi z Bolesławem Wstydliwym.Poróba znalezienia pierścionka.Wykopanie studzienki przez górników.Odnalezienie pierścionka przez Polaków
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T17:34:14+01:00
Wyprawa polskich poslow na Wegry.
Prosba Kingi do ojca o sol.
Wrzucenie pierscionka w otchalan przez krolewne.
Slub Kingi i Boleslawa Wstydliwego.
Krolowa w poszukiwaniach pierscionka.
Kopanie prez gornikow glebokiej studzienki.
Odnalezienie pierscienia krolowej

2009-11-25T17:43:33+01:00
Przyjazd Polskich posłów na Węgry.
Prośba Kingi do ojca o sól.
Kinga pozbywa się pierścionka.
Ślub Kingi z Bolesławem Wstydliwym.
Poróba znalezienia pierścionka.
Wykopanie studzienki przez górników.
Odnalezienie pierścionka przez Polaków.
1 5 1