Odpowiedzi

2009-11-25T17:34:46+01:00
Naprzykład gdy pocieramy patykiem o jakąś substancjem łatwo palna np drewno to wytwarza sie ciepło i po bardzo długim czasie spowoduje iskre która się podpali . albo gdy potrzemy reką o spodnie też wyczówamy ciepło.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T17:35:34+01:00
1. Gdy ścierasz długo gumką do ścierania do gumka robi się ciepła.
2. Gdy trzesz ręke o ręke to robią się one ciepłe
3. Jesli hamujesz rowerem i koło trze o np. asfalt, opona robi się gorąca.
2 5 2