Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:03:17+01:00
DANE:
m = 400kg
t = ½ s
V = 1,5 m/s
V₀ = 0

SZUKANE:
a = ?

ROZWIĄZANIE:

//obliczamy a:
a = V/t
a = 1,5/0,5 = 3m/s²

//obliczamy siłę rozpędzonej windy:
F = m × a
F = 400 × 3 = 1200 [kg × m/s²]

Odp: Wartość rozpędzonej windy wyniosła 1200 [kg × m/s²].
2009-11-25T18:13:17+01:00
DANE: szukane:
m = 400kg a = ?
t = ½ s
V = 1,5 m/s
V₀ = 0

a = V/t
a = 1,5/0,5 = 3m/s²

F = m × a
F = 400 × 3 = 1200 [kg × m/s²]

Odp: Wartość rozpędzonej windy wyniosła 1200 [kg × m/s²].