Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T17:42:31+01:00
W życiu piękne jest to, że:
- Nie wiadomo co się wydarzy jutro
-Jest wiele pięknych miejsc na tym świecie, które warto zwiedzić
- Nie ma wojny w naszym kraju.
Z życia powinno się czerpać jak najwięcej. Powinniśmy żyć jakby jutra miało nie być, ciesząc się każdą chwilą jakby była ostatnią. Należy cieszyć się, że żyjemy w takim kraju gdzie nie ma wojen, biedy, ani innych nieszczęść. I najważniejsze cieszmy się, że się przyjaźnimy i możemy wolny czas spędzać ze sobą i weselić się nim. Możliwe, że ta przyjaźń jest wyjątkowa i niezastąpiona i korzystajmy z niej.
2 3 2
2009-11-25T17:44:56+01:00
Nie przejmuj się porazkami.
Bądz towarzyski i nigdy się do niczego nie zmuszaj.
zAWSZE MIEJ KOGOS OBOK SIEBIE ,ABY NIE BYC SAMOTNYM.
ciesz się chwilą.
1 3 1