Mój dzień. Opisac w czasie przeszłym. Takie wstac, śniadanko, szkoła, itd..... Bardzo mi zależy... ok. 20 zdań. nie zbyt skomplikowane bo dopiero rok temu zaczęłam naukę niemieckiego, ale jestem w II LO więc cos na tym poziomie poproszę.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T17:47:49+01:00
Gestern habe ich um 7 Ich nahm eine Dusche und gefrühstückt. Nach dem Frühstück, angezogen und zur Schule ging. Ich hatte so viele, wie 8-Klassen und darüber hinaus schwer ... . Ich habe 2 Sechsen! Nach drei Stunden, ging ich zum Mittagessen. Ich aus der Schule mit 16 Ich aß zu Mittag und wieder den Unterricht. Dann sah ich mein Lieblingsfilm. Mit 17 ging ich mit meinem Hund spazieren. Dann pobawiłam mit meiner Katze. Mit 18 gebackenen Kuchen. Dann ging ich zu meinem Cousin. .O getaucht bei 19. Dann esse ich Abendessen. Mit 21 las ich ein Buch. Mit 22 ging ich schlafen.

Tak to brzmi po Polsku :):
Wczoraj wstałam o godzinie 7. Wzięłam prysznic i zjadłam śniadanie. Po śniadaniu ubrałam się i poszłam do szkoły. Miałam aż 8 lekcji a w dodatku trudnych... . Dostałam 2 szóstki! Po trzech lekcjach poszłam na lunch. Ze szkoły wróciłam o godzinie 16. Zjadłam obiad i odrobiłam lekcje. Potem obejrzałam mój ulubiony film. O godzinie 17 poszłam z moim psem na spacer. Potem pobawiłam się z moim kotem. O godzinie 18 upiekłam ciasto. Potem przyjechał do mnie mój kuzyn. .O godzinie 19 wykąpałam się. Następnie zjadłam kolację. O godzinie 21 przeczytałam książkę. O godzinie 22 poszłam spac.
2 2 2
2009-11-25T17:55:46+01:00
Wstałam dzisiaj o godzinie 8. Poszłam zjeść śniadanie oraz ubrałam się do szkoły . Dzień w szkole był bardzo męczący . Po szkole przyszłam do domu . Od razu zjadłam obiad i poszłam grać w piłkę nożną. Gra była bardzo ciekawa. Po grze poszłam zjeść kolacje i poszłam się ubyć. Później poszłam spać.


Ich bin heute um die Stunde 8 aufgestanden. Ich bin Frühstück aufessen gegangen sowie ich mir zu einer Schule angezogen habe. Der Tag war in der Schule sehr anstrengend. In dem Schulgebäude herum habe ich nach Hause kommen. Sofort habe ich Mittag aufessen und ich bin Fußball spielen gegangen. Das Spiel war sehr interessant. Nach dem Spiel bin ich Abendbrot aufessen gegangen und ich bin gegangen sich weggehen. Spät habe ich ins Bett gehen.
3 4 3