1.Kwota 15zł stanowi .....% kwoty 150 zł
2.20% masy 36kg to ...kg
3.Gdy liczbę 60 zwiększono o 25% to otrzymano ...
4. Gdy liczbę ... zmniejszono o 90 %,to otrzymano 13
5.Kwota 200zł to o ...% więcej niż 160zł
6.W gimnazjum nr1 jest 300 uczniów,a w gim nr 2 jest o 150% uczniów więćej , czyli w obu szkołach jest ... uczniów
7.List protestacyjny do dyrektora fabryki podpisało 20 osób ,czyli 40% pracowników.Aby prostest poparło 50% pracowników,pod listem musi się podpisać jeszcze ...osób
8.W pewien środowy wieczór 30% telewidzów oglądało mecz piłkarski,ale aż 50% z nich wyłączyło telewizor po pierwszej połowie. Wobec tego początek drugiej połowy oglądało ...% telewidzów

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T17:40:34+01:00
1.10%
2.7,2kg
3.75
4.130
5.25%
6.750
7.5
8.15%
2009-11-25T18:57:26+01:00
1. 10% kwoty 150
2. 7,2kg
3. 75
4. 130
5. 25%
6. 750
7. 5 osób
8. 15% telewidzów
1 5 1