Przetłumacz na j.polski:
1.If you don't study,you won't pass the exam.
2.We go to London for 6 days if we will win the competition.
3.If you will look in the fridge, you finde some ice cream.
4.Jane don't come to the party if Mark won't be there.
5.I lend you my umbrella if it will rain.
6.Mike help yot with your maths homework if you will have any problems.

3

Odpowiedzi

2009-11-25T17:41:24+01:00
1. Jesli nie bedziesz sie uczyc, nie zdasz egzaminu.
2. Jedziemy do Londynu na 6 dni jesli wygramy zawody.
3. Jesli spojrzysz do lodówce to znajdziesz troche lodów.
4. Jane idzie na impreze jesli Marka tam nie bedzie.
5. Pozyczam ci moj parasol w razie gdyby padało.
6. Mike pomaga ci z zadaniem z matematyki jesli masz jakies problemy.
2009-11-25T17:43:10+01:00
1. Jeżeli nie będziesz się uczyć
2. Pojedziemy do londynu na 6 dni jeśli wygramy to współzawodnictwo(konkurs)
3.Jeśli zajrzysz do lodówki, znajdziesz trochę lodów.
4.Jane nie przyjdzie na impreze jeżeli Marka tam nie bedzie.
5.Pożyczę ci moją parasolke jesli bedzie padac.
6. Mike pomoże ci w zadaniu matematycznym jeśli bedziesz miec jakies problemy.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T17:43:57+01:00
1. Jeśli nie będziesz się uczył, nie zdasz Twojego egzaminu.
2. Pojedziemy do Londynu na 6 dni jeśli wygramy konkurs.
3. Jeśli zajrzysz do lodówki, znajdziesz trochę lodów.
4.Jane nie przyjdzie na przyjęcie jeśli nie będzie tutaj Marka.
5. Pożyczę Ci moją parasolkę jeśli będzie padać.
6. Mike pomoże Ci w Twojej pracy domowej z matematyki jeśli będziesz miał problemy.