Odpowiedzi

2009-11-25T17:43:10+01:00
Polacy gdy przystepowali do bitwy byli pełni wiary. Na poczatku bitwy mieli pare raz mnirj ludzi niz niemcy. Przewage mieli zas w tym iz byli na swoim terenie. przez co wykopali doly do których wpadali Krzyzacy. miom zdaniem BArdzo dobrze postapili przystepujac do walki
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:13:34+01:00
Polacy bardzo dobrze przystąpili do bitwy. Polskie wojska były schowane w lasach,natomiast Krzyzackie,w pełnym,ciężkim rynsztunku stały w gorącym słońcu. Król Jagiełło długo czekał,i zmęczył Krzyżaków. Doły wykopane przez KRZYŻAKÓW (którzy byli na SWOIM!! terenie) miały służyć zatrzymaniu polskiej ciężkiej jazdy. Jagiełło przewidując podstęp,uderzył najpierw lekką jazdą Litewską,a dopiero później kawalerią polską - zaskakując samego mistrza.