Odpowiedzi

2009-11-25T17:47:53+01:00
Pole trójkąta prostokątnego:
P=½*a*h
P=½*7*8
P=28
teraz należy obliczyc wysokośc trójkąta ostorkątnego:
h=(28/4)*2
h=7*2
h=14
spr. P=½*14*4
P=28

to chyba tak powinno byc ;D
2009-11-25T17:48:11+01:00
P=7x8 /2
p= 28 cm
0.4 dm =4cm
(28 /4) x 2 =14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T23:29:54+01:00
Pole trójkąta:
P=½*a*h
a=7cm
h=8cm
P=½*7*8
P=28cm²
b=0,4dm=4cm
28=½*4*H
H=14cm-szukan wysokośc