Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-26T13:52:50+01:00
Wydaje mi się że to zwykłe uczucia . Radość . wesołość itd .
Najlepsza Odpowiedź!
  • Orik
  • Początkujący
2009-11-26T15:02:37+01:00
Nie grzeszysz mową jesteś doskonały, potrafisz utrzymać ryzach swoje ciało.Wszystkie gatunki zwierząt można ujarzmić.Język ma prawo do wszelkich przechwaleń.Z ust wychodzi błogosławieństwo.Słońce nie może wydać słodkiej wody.