Odpowiedzi

2009-11-25T17:53:16+01:00
77stopni razy 4min=308
308podzielone 60=5h 13min
16h-5h 13min= 10h 47min

121stopni razy 4min=484min
484 podzielone 60=8h 6min
16+8h 6min=oh 6min
2009-11-25T18:03:47+01:00
77 * 4 min = 308
308 : 60 = 5 godz. 13 min
16 godz - 5 godz. 13 min = 11 godz 27 min


121 * 4 min = 484
484 : 60 = 8 godz 6 min
16 godz + 8 godz 6 min = 24 godz 6 min
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:48:30+01:00
1* = 4min
77 razy 4 min = 308min
308 : 60 = 5 godz. 13 min
16 godz - 5 godz. 13 min = 10.47


121 razy 4 min = 484min
484 : 60 = 8 godz 6 min
16.00 + 8.06 godz = 0.06 następnego dnia

Pozdrawiam! i mam nadzieje że pomogłem;)