Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T17:53:12+01:00
Pycha - wywyższanie się,
Gniew - złość do drugiej osoby,
Nieczystość - zdrada,
Chciwość - pożądanie.
1 5 1
2009-11-25T17:53:37+01:00
Pycha - nadmierna samoocena
gniew - kłótnia z rodzicami
nieczystość - masturbacja
chciwość - bycie bogatym i pragnienie jeszcze większego bogactwa (wiąże się również z braku dzielenia się)
2009-11-25T17:54:37+01:00
Pycha człowiek sie wywyższa
gdziew krzyczy np na brata
nieczystosc to sex
chciwosc np masz 5 zł i nikomu nie pozyczysz