Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T17:52:53+01:00
Jest formą wypowiedzi użytkowej. Głównym celem jest jak nazwa wskazuje podziękowanie wobec adresata. Może być rozbudowane ale nie musi. Wszystko zależy od konwencji autora czy podziękowanie jest osobiste czy też nie. Podziękowanie ma miły i uprzejmy ton i charakteryzuje się nie szablonowością wypowiedzi. Forma ta powinna wyrażać naszą wdzięczność i nie powinna trzymać się żadnych ram.
2 5 2
2009-11-25T17:53:05+01:00
Http://www.podziekowania.info/

tu masz wszystko ; )