...... sa to zwianzki chemiczne tlenu z innymi pierwiastkami chemicznymi. mozna je otrzymywac w reakcji chemicznej........ pierwiastkow chemicznych z tlenem. tlenek magnezu jest przykladem tlenku...... Tlenek ....... jest przykladem tlenku nie metalu Wapno palone jest nazwa zwyczajowa .................. tlenek ........... znajduj sie w minerale o nazwie hematyt.Tlenek......... , czyli ......, stanowi okolo 75% powierzchni kuli ziemskiej.Korund, najdtwardrzy z mineralow to .......


Prosze Pomocy !!!!

2

Odpowiedzi

2009-11-25T17:58:01+01:00
tlenki
łączenia
metalu
azotu
tlenku wapnia
żelaza
wodoru
woda
tlenek glinu

wszystko masz już odmienione wystarczy tylko przepisać
i wybrać jako najlepszą odpowiedź :D
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:23:30+01:00
Tlenki, łączenia, metalu, azotu, tlenku wapnia, żelaza, wodoru, woda, tlenek glinu.
1 5 1