Odpowiedzi

2009-11-25T17:54:19+01:00
Legenda: o Bazyliszku, o Smoku wawelskim, o królu Popielu, o Warsie i Sawie, o Piaście Kołodzieju, o śpiących rycerzach
4 3 4
2009-11-25T17:54:48+01:00
O Lechu,Czehu i Rusie
Smok Wawelski
Wars i Sawa
O hejnale mariackim
O Wandzie, co nie chciała Niemca
Pan Twrdowski
Lwy gdańskie
Piast Kołodziej
Waligóra i Wyrwidąb
Kwiat paproci
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T17:56:40+01:00
Podanie o Lechu
Podanie o Popielu
Piast
Wiano świętej Kingi
Kazimierz Wielki kumem
Legenda o Podhalu
Morskie Oko
Janosik
Zamek łęczycki
Jaś Grajek i królowa Bona
Złota kaczka
Bazyliszek
Syrena
O Kraku, smoku wawelskim i o królewnie Wandzie
Rycerze śpiący pod Wawelem
Skarby w zamku Tenczyńskim
Sokołowa skała
Stopka królowej Jadwigi
Mam nadzieje ze pomoglem :D