Odpowiedzi

2009-11-25T17:53:50+01:00
-NIE WYRZUCAC ODPADOW
-NIE WYLEWAC CZEGOS DO RZEK
-NIE UWALNIAC ZADNYCH ZWIAZKOW CHEMICZNYCH...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T17:58:50+01:00
1.Odsiarczanie paliw.
2.Używanie katalizatorów
3.Nie używanie freonów.
4.Zamiast samochodem jeździć na rowerze.
5.Nie palić papierowsów
6.Odpadó z fabryk i zakładów przemysłowych nie wylewać do wód
7.Segregować śmieci
8.Oszczędzać prąd
9.Wybirać ekologiczne produkty
10.Baterie słoneczne
11.Używać naturalnyc surowców
12.Używać naturalnych źródeł energii
13.Nie wycinać drzw
14.Filtry na kominy
15.Odpylanie gazów
16.Ochrona zieleni
17.Sadzić drzwa
18.Przypominać innym o ochronie środowiska
19.kologiczne torby
20,Nie śmiecić
1 5 1