Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T17:54:01+01:00
W trójkącie równobocznym wyskokości są równe W trójkącie równoramiennym każda wysokość dzieli bok na połowy. W trójkącie równibocznym każda wysokość dzieli kąt wewnętrzny na pół
2009-11-25T17:53:50+01:00
2009-11-25T17:58:20+01:00
W trójkącie równobocznym wyskokości są RÓWNE.
W trójkącie ROWNOBOCZNYM
każda wysokość dzieli bok na połowy.
W trójkącie równobocznym każda wysokość dzieli kąt wewnętrzny na POŁOWY.