Odpowiedzi

2009-11-25T17:57:34+01:00
Na akademię serdecznie zapraszam
……………………………………………………….
dnia ........
o godz. ...........
adres ..........


1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:01:05+01:00
ZAPROSZENIE
Bardzo serdecznie zapraszam ... na Akademię Szkolną, która odbędzie się (dzień, miesiąc), o godz.... w (np. Szkole...) przy ulicy ...
Z góry dziękuję za przybycie
(imię)
2009-11-25T18:13:05+01:00
Serdecznie zapraszam Katarzynę Kowalką, na akademię, która odbędzie się 15.12.2009r. o godzinie 18:00 w "Domu ludowym" w Katowicach przy ulicy Pestkowej 7.
z poważaniem
organizator
Zygmunt Kwiatkowski.
1 5 1