Witam mam do przetłumaczenia tekst zpolskiego na angielsk i:)
Ale nie przez english translator bo to przetłumaczenie jak co mam i zle tłumaczy ...

-------------------------------------------------------------------------------------------

Każdy człowiek ma swoje miejsce zamieszkania może być nim miasto czy też wieś. W mojej pracy przedstawie plusy i minusy mieszkania na wsi.
Pierwsza zaleta mieszkania na wsi jest wzajemna pomoc. Sąsiedzi pomagaja sobie w potrzebie oraz tworza swoje zwyczaje i prawa.
Wyjeżdżając na wieś możemy spędzić miło czas w ciszy i spokoju. Mamy wtedy bliski kontakt z naturą. Na wsi jest bardzo czyste i świeże powietrze. Nie ma tam żadnych zanieczyszczeń. Za to są piękne widoki i krajobrazy.
Ludzie ze wsi ze swojej pracy maja dużo pożytków, ponieważ mimo że ciężko się napracują to mają z tego zboża, warzywa, owoce.
Jeśli chodzi o minusy to jednym z nich jest brak wolnego czasu. Rolnicy musza dbać o swoje gospodarstwo i opiekowac się zwierzetami. Od rana do wieczora mają pełno pracy i rzadko znajdują czas na przyjemności.
Mieszkając na wsi mamy trudny dostęp do wiekszych sklepów , urzedów, banków a także szkół. Nie każdy ma samochód, żeby bez problemu się do nich dostać i nie przez każdą wieś jeżdża autobusy.
Kolejną wadą jet to, że na wsi nie można pozostac anonimowym. Wszyscy się znają i często powstają plotki.
Uważam, że na wsi można spędzić miło czas, lecz dla niektórych ludzi rezygnacja z pewnych luksusów jest strasznie trudna. Człowiek z miasta przeprowadzając się na wieś będzie miał problem z przyzwyczajeniem się do takiego życia.


Z góry dzieki :)

2

Odpowiedzi

2009-11-25T18:00:50+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:50:04+01:00
Every man has his residence may be so city or village. In my work I showed pluses and minuses home villages. First advantage home village is mutual assistance. Help yourself needy neighbors and create their traditions and rights. While we spend on nice time in silence and calm. We then close contact with nature. In the countryside is very clean and fresh air. There is no pollution. They are beautiful views and landscapes. People from the village with their work may much beneficial, because although seriously to hard-working are from the cereals, vegetables, fruits. As far as the sword is one of them is the lack of free time. Farmers must keep their farm and look after themselves with cute animals. After the crowds have a fully working and rarely are time at leisure. Briefly at the village we difficult access to biggest shops, authorities, banks as well as schools. Not everyone has a car that no problem to them and not by any village buses are going. Serial disadvantage of jet that village can not stay anonymous. We know and often arise rumours . I believe that you can spend a nice village of time, but for some people the abandonment of certain lexury is yet extremely difficult. Man of cities by performing on village will have a problem with them to such a life.

pzdr;)