Odpowiedzi

2009-11-25T17:57:58+01:00
Ramie ma 13cm drugie 13 a wiec podstawa ma 10 cm
10x12/2=60cm kw
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T17:58:24+01:00
O = 36
b = 1,3dm (13cm)
a = 36 - 2*13 = 10
h = 12cm

P = a*h / 2
P = 10*12 / 2
P = 60cm²
2 5 2
2009-11-25T18:03:34+01:00
P(trójkąta)= (a*h):2
Ramie 1,3dm=13cm
Równoramienny równe ramienia
13cmx2=26cm
36cm=obwód
a=podstawa
czyli :
36cm-26cm=10cm
a=10cm
h=12cm
(10cmx12cm):2=60cm2
1 5 1