Proszę o pomoc przy napisaniu zaproszeń.

Zaproś koleżankę na 18 Urodziny.
poinformuj o terminie i miejscu przyjęcia
poinformuj o zaproszonych gościach
poinformuj o zaplanowanych potrawach
o możliwości zamieszkania przez ten czas u ciebie

Przyjeżdża do was grupa niemieckiej młodzieży wystawcie przedstawienie teatralne
podaj okoliczności zaproszenia
miejsce i termin wystawienia sztuki
kto będzie brał w nim udział
inne informacje dotyczące przedstawienia

Odpowiedz na zaproszenie twojej koleżanki
podziękuj za zaproszenie
poinformuj że nie możesz przyjechać i podaj powód
zaproś koleżankę do siebie podaj długość jej wizyty
poproś by zadzwoniła jeśli przyjedzie

Napisz życzenia dla nowożeńców
podaj w nich informacje kiedy odbył się ślub
jaki grał zespół
czy jedzenie ci smakowało
jak ty się bawiłeś

Z góry dziękuje za pomoc. Jak by ktoś mógł to niech napisze to jeszcze dziś.









2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-25T18:32:56+01:00
Eine Einladung
Ich herzlich lade ein auf
18 Geburtstag.
Wird finden statt 10 sie eines Dezembers 2009 Jahrs in meinem Haus.
Es wird sein viele Essen wie:
- eines Kuchens
- eine Torte
-Kuchen
Geburtstag wird sein ein bisschen fest also du kannst bei mir schlafen falls du wirst sein müde.

innych nie wiem jak robic
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:39:44+01:00
Einladen
Sie sind herzlich eingeladen,
18. Geburtstag.
Es wird ein 10. Dezember 2009 in meine Heimat.
Es wird viel Essen wie:
- Torten
- Kuchen
- Torten
Geburtstage werden nachhaltig ein wenig, so können Sie mit mir schlafen, wenn Sie müde sind.