Zadanie 1. Odpowiedz na pytanie:

Co dla ciebie znaczą słowa "Taka jest nasza wiara, taka jest wiara Kościoła, której wyznawanie jest naszą chlubą w Jezusie Chrystusie, Panu naszym. Amen "?

Proszę pełnymi zdaniami.

Uzupełnij tabelkę :

Chrzescijanie wierzą :

-
-
-

Chrześcijanie czynią :
-Trwają w nauce Apostołów.
-

45 PKT czeka nie chcecie żeby się zmarnowały . ;D
Dam wam najlepszą odpowiedź.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T17:59:48+01:00
Chrześcijanie wierzą:
- w jednego Boga w trzech osobach (Trójca Święta)
- w to, że człowiek został stworzony na wzór Boga, to jest: jest wolny, myśli i potrafi kochać
- że istnieje życie po śmierci: Niebo, Piekło lub Czyściec
Chrześcijanie czynią:
- szerzą swoją wiarę
2009-11-25T18:01:27+01:00
Te słowa oznaczają, że wierzymy w Pana Boga i wyznajemu jego wiarę.
Oznaczają też, że nie wstydzimy się tego i chcemy to głosić.

wierzą w :
- Boga Ojca
-Syna Bożego
-Ducha świętego

niosą:
-dobro
-pomoc