Przetłumacz na J.polski ;] prosze xP daje naj!
The world is full of people. Some things about us are the same,
while other things can be very different. But we are all wonderful!
Some people are short and thin, and some people are tall and fat!
Our eyes can be many beautiful shades of blue, green or brown.
And hair is another story! It can be blonde, brown, red, black, grey or white. Our families can be quite diffrent as well. Some are large, some are small. But all of them are special!

3

Odpowiedzi

2009-11-25T18:02:42+01:00
Świat jest pełny ludzi. Jakieś rzeczy o nas są takie same podczas gdy inne rzeczy mogą być najróżniejsze. Ale jesteśmy cudowni! Jedni ludzie są mali i chudzi, inni są wysocy i grubi! Nasze oczy mogą mieć wiele pięknych kolorów: niebieskiego, zielonego albo brązowego. I włosy są już całkiem inną historią! To może być jasnowłose, brązowe, czerwone, czarne, szare albo białe. Nasze rodziny mogą być całkowicie inne. Jakieś są duże, jakiś są niewielkie. Ale wszyscy z nich są orginalni!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:02:47+01:00
Świat jest pełen ludzi. Niektóre rzeczy o nas samych,
podczas gdy inne rzeczy mogą być bardzo różne. Ale są cudowne!
Niektórzy ludzie są krótkcy i ciency, a niektórzy ludzie są wysocy i tłuści!
Nasze oczy są w wielu pięknych odcieniach niebieskim, zielonym i brązowym.
A włosy to już inna historia! Może być blond, brązowy, czerwony, czarny, szary lub biały. Nasze rodziny mogą być bardzo różne, jak dobrze. Niektóre z nich są duże, niektóre są małe. Ale wszyscy z nich są specjalne!
2009-11-25T18:03:51+01:00
Świat jest przepełniony ludźmi. Niektóre rzeczy mamy wspólne, podczas gdy niektóre są bardzo różne. Ale my wszyscy jesteśmy wspaniali ! Jedni są mali i chudzi, drudzy wysocy i grubi! Nasze oczy są odcieniami pięknych kolorów, np. niebieskiego , zielonego lub brązowego. A włosy to inna historia! Mogą być blond, brązowe, czerwone, czarne, szare lub białe. Nasze rodziny mogą być także bardzo różne. Niektóre są duże, niektóre małe. Ale wszystkie są wyjątkowe !