Odpowiedzi

2009-11-25T18:05:30+01:00
X-liczba uczniowe
1/2x mat
1/4 muzyka
1/7 milczenie
3 pozostalo

1/2x + 1/4 x+ 1/7x +3 =x
x -14/28 +7/28 +4/28 =3
3/28 x=3
x=28
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T18:08:15+01:00
1/2x + 1/4x + 1/7x + 3 = x /*28
14x + 7x + 4x + 84 = 28x
3x = 84/ :3
x = 28

Odp. Uczeszczalo 28 uczniow.

pzdr ;)
2009-11-25T18:09:21+01:00
Połowa - 50 %
1/4 - 25 %
1/7 - ~14 %
100-50-25-14=11
3 uczniów =11%

3x100:11=~27